Global Header - GenY

H1 jest wymagany w przypadku narzędzia WAE

Pomoc dla sprzedawców ze statusem Nie spełnia standardów

Pomoc dla sprzedawców ze statusem Nie spełnia standardów

Wprowadzimy ułatwienia dla sprzedawców ze statusem konta Nie spełnia standardów (obsługi), które mają pomóc im poprawić poziom obsługi klientów.

W skrócie

  • Od 20 października 2016 r. jeśli Twoje konto otrzyma status Nie spełnia standardów, we Wskaźnikach sprzedawcy znajdziesz jasne wytyczne, co zrobić, aby poprawić wyniki..
  • Jeśli Twoje wyniki będą się wyraźnie poprawiać, wstrzymamy nałożenie na Twoje konto limitów sprzedaży opartych na poziomie obsługi. 

Dokładniejsze informacje i więcej wytycznych

W ub. roku podjęliśmy ważne kroki, aby zapewnić Wam większą kontrolę nad swoimi wynikami poprzez uproszczone i bardziej obiektywne wymogi w ramach standardów obsługi.

Teraz czas na kolejny krok: dokładniejsze informacje i wytyczne dla sprzedawców ze statusem konta Nie spełnia standardów.

Po 20 października 2016 r. jeśli Twoje konto otrzyma status Nie spełnia standardów, przekażemy Ci:

  • Informacje, dlaczego konto otrzymało status Nie spełnia standardów. Oprócz alertu o statusie, we Wskaźnikach sprzedawcy znajdziesz dokładne przyczyny niespełniania standardów obsługi.
  • Jasne wytyczne, co zrobić, aby poprawić wyniki: We Wskaźnikach sprzedawcy znajdziesz porady, jak rozwiązywać problemy skutkujące statusem Nie spełnia standardów
  • .

Więcej czasu na poprawę bez limitów sprzedaży

Aby pomóc Ci skupić się na poprawie wyników, na 3 miesiące wstrzymamy nałożenie na Twoje konto limitów sprzedaży opartych na poziomie obsługi lub ograniczeń sprzedaży.

Uwaga: Powyższy okres 3-miesięczny nie dotyczy innych konsekwencji niskiego poziomu obsługi, takich jak niższa pozycja w wynikach wyszukiwania, blokada wypłaty środków czy utrata korzyści związanych z Dużym sklepem i Megasklepem. Naruszenia innych zasad eBay mogą skutkować nałożeniem na konto limitów sprzedaży lub ograniczeń sprzedaży

Jeśli po upływie 3 miesięcy Twój poziom obsługi będzie nadal na poziomie Nie spełnia standardów, ale wykaże poprawę (tzn. wskaźnik problemów z transakcjami  lub spraw zamkniętych bez rozwiązania przez sprzedawcę lub oba te wskaźniki są niższe niż w chwili otrzymania statusu Nie spełnia standardów) wstrzymamy nałożenie na Twoje konto limitów sprzedaży opartych na poziomie obsługi lub ograniczeń sprzedaży. 

Tak długo, jak Twój poziom obsługi będzie wykazywać poprawę, wstrzymamy nałożenie na Twoje konto limitów sprzedaży opartych na poziomie obsługi lub ograniczeń sprzedaży.

Aby sprawdzić postępy lub to, ile masz czasu na poprawę wyników, na bieżąco obserwuj swoje Wskaźniki sprzedawcy.

Pytania i odpowiedzi

 

Czym są standardy obsługi dla sprzedawców?

 

Czy 20 października 2016 r. zmienią się standardy obsługi?

 

Co oznacza wyrażenie „wykazać poprawę”?

 

Skąd mam wiedzieć, czy wykazuję poprawę?

 

Co się stanie, jeśli po 3 miesiącach nie wykażę poprawy?

 

Czy dostanę kolejną szansę, jeśli po poprawie poziomu obsługi konto ponownie nie spełni standardów?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z Obsługą klienta

Przydatne strony

Wskaźniki sprzedawcy
Standardy obsługi dla sprzedawców