Global Header - GenY

H1 jest wymagany w przypadku narzędzia WAE

Strona główna > Sprzedaj > Aktualności dla sprzedawców > Jak nagradzamy za dogodne warunki zwrotów

Jak nagradzamy sprzedawców za dogodne warunki zwrotów

Jak nagradzamy sprzedawców za dogodne warunki zwrotów

Od lata 2017 r. będziemy nagradzać sprzedawców, którzy oferują kupującym korzystne warunki zwrotów, lepszą widocznością ich ofert sprzedaży.

Co się zmieni

Od lata 2017

  • Pomożemy zwiększyć widoczność ofert sprzedaży z korzystnymi warunkami zwrotów poprzez poprawione filtry wyszukiwania i wyróżnienie bezpłatnych zwrotów w ofertach.
  • Podejmiemy dalsze działania, aby zidentyfikować kupujących, którzy nadużywają zasad zwrotów, i zapobiegać takim przypadkom.

Nagradzamy doskonałą obsługę klienta

Kupujący w Internecie oczekują korzystnych warunków zwrotów. Według niedawnego badania firmy UPS, możliwość bezpłatnego zwrotu jest jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę przez kupujących w sieci.

Ponieważ zależy nam, na tym aby sprzedawcy rozwijali się, dbając o zadowolenie i lojalność klientów, będziemy nagradzać sprzedawców zapewniających doskonałą obsługę klienta.

Korzyści dla sprzedawców, którzy akceptują bezpłatne zwroty w ciągu min. 30 dni:

  • Oferty lepiej widoczne dla kupujących poprzez filtry wyników wyszukiwania.
  • Możliwość bezpłatnego zwrotu wyróżniona w ofercie, która będzie przez to bardziej atrakcyjna dla kupujących.
  • Kampanie marketingowe eBay promujące oferty z bezpłatnymi zwrotami i długim czasem na zwrot.

Zalecamy określanie zasad zwrotów przy pomocy dostępnych pól w formularzu sprzedaży lub w warunkach sprzedaży. Odradzamy opisywanie zasad zwrotów w polach tekstowych oferty w formularzu sprzedaży, chyba że jest to niezbędne.

Lepiej chronimy sprzedawców

Większość zwrotów odbywa się bezproblemowo, ale wiemy, że temat ten budzi obawy wśród sprzedawców. Aby zachęcić Was do oferowania dogodnych warunków zwrotów:

  • Poprawiamy system wykrywania kupujących podejrzewanych o nadużywanie zwrotów, aby powstrzymać ich przed rozpoczęciem procesu zwrotu.
  • Zaostrzone działania zapobiegawcze przeciwko kupującym, którzy nadużywają możliwości zwrotów.

Przydatne strony

Jak dodać do oferty warunki zwrotów
Zasady ochrony sprzedawców

Pytania i odpowiedzi

 

Czy muszę teraz oferować możliwość zwrotu w ciągu 30 lub 60 dni?

 

Czy jeśli zaoferuję korzystniejsze warunki zwrotów, wzrośnie mój wskaźnik zwrotów?

 

Czy dłuższy termin na zwroty naprawdę zwiększy sprzedaż?

 

Jak zaktualizować warunki zwrotów w wielu ofertach sprzedaży?

Masz pytania? Skontaktuj się z Obsługą Klienta